Dag 1: San Francisco

20 juli 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Even een kort verhaaltje want wij gaan zo fietsen huren. Een (hopelijk) leuke fietstocht over de Golden Gate brug naar Sausalito en dan weer terug met het veerbootje naar SF.

Even over de reis:

Wij zijn na een lange reis van bijna 20 uur aangekomen op SFO!

Wij werden zaterdagochtend om 3:30 vanuit Wilnis opgehaald door een taxi die ons naar Schiphol bracht. Vanuit daar zijn wij naar Parijs gevlogen om vervolgens door te vliegen naar SF. De reis is spoedig verlopen zonder problemen behalve dan dat het een lange zit was. Ook de douane in Amerika verliep voorspoedig. Behalve dan dat ze niet echt snapte hoe 4 ''broekies'' zo'n mooie reis konden betalen. '' Waar werk je dan? '' '' Hoeveel werk je dan? '' '' Hoeveel geld heb je bij je ? ''. Na een tijdje leek hij dan toch tevreden en wenste hij ons een goede reis en '' have fun in The States ''.

Vanuit SFO international airport zijn wij met een busje naar het hotel gebracht. Alleen het ritje in dat busje was al mooi! Als je nog nooit in Amerika bent geweest is dat al een ervaring op zich. Het hotel bevindt zich op een prima locatie op 10 minuten lopen van Union Square met super vriendelijk personeel.

Dezelfde dag zijn wij nog even lekker door de stad gaan lopen om een leuk eettentje op te zoeken en wij zijn uitgekomen bij Super Duper Burgers. Een gezellig tentje met veel jonge mensen. Voor 10 dollar een prima broodje hamburger met french fries. Daarna nog 2 uurtje lekker rondgeslenterd en gewoon lekker de sfeer proeven.

Rond 7 uur terug naar het hotel en lekker relaxen. De Jetlag was bij vooral Misha aardig aanwezig en die was dan ook al snel in dromenland!

Wij zijn rond 20:30 gaan slapen en zijn rond 7am weer eruit gegaan om ons nu dus klaar te maken voor ons fietsdagje!

Groeten,

Eldar, Misha, Bas en Jasper

1. Jacques en Coby:
    20 juli 2014
    leuk berichtje en wachten op de volgende. met name de fiets ervaringen lijken ons interessant.

veel plezier en leerervaringen.

j&c
  2. Tineke Bal:
    20 juli 2014
    Hoe Nederlands! op de fiets door San Francisco:) Laat maar gauw weer weten hoe het is/was.
    Geniet ervan.

groetjes Bert en Tineke
  3. Leola:
    Goeiemorgen luitjes,

Leuk verslag en tja de foto's zeggen genoeg. Net alsof jullie zin een filmset zitten.

Heel veel plezier.

Groetjes Leola
  4. Thomas:
    21 juli 2014
    Nooit even vertellen dat je een pak cocaine in je tas heb zitten :D
  5. Ingrid:
    21 juli 2014
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad! Maak er wat moois van :)