Dag 1: Las Vegas

5 augustus 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na een leuke tijd in Los Angeles werd het weer tijd om naar de volgende bestemming van onze roadtrip te gaan. Las Vegas here we come!  Na een autorit van 4 uur zijn wij aangekomen in Las Vegas. Wanneer je op de snelweg rijdt doemt er in 1x een enorme stad op uit het niets. Een apart gezicht aangezien het nou niet echt de meest logische plek is om een stad te bouwen. Naja waar een wil is is en weg zullen wij maar zeggen. Toen de stad in zich was was het nog 30 km rijden naar het hotel, daar verkijk je je dus nog flink op. Eenmaal auto geparkeerd, dat is nog niet zo makkelijk in Vegas, het terrein van ons hotel is enorm en is nogal zoeken naar de juist ingang. Je hebt valet parking, taxi plaatsen, drop off points en de parkeerplaatsen voor lang parkeren. Maar het is gelukt en tijdens het inchecken hadden Bas en Jasper op een upgrade gevraagd voor onze kamers. Het werd een mini-suite, een enorme kamer met 2 enorme bedden erin voor Bas en Jasper en voor Misha en Eldar een king size bed. Verder een lounge hoek en natuurlijk een fijne badkamer.

Even een boterhammetje eten op de kamer na een lange rit, het was ondertussen al redelijk tegen het einde van de dag en aangezien de schietbaan op 5 minuten van het hotel lag hebben wij besloten om ons lekker te gaan uitleven op de schietbaan. Bas had het Modern Warfare pakket (allemaal moderne wapens), Jasper had het SWAT (arrestatieteam pakket) en Eldar en Misha het pakket met van alles wat. MP5, AK47, UZI. Allemaal erg leuke pakketten. Op de schietbaan wordt je begeleid door allemaal oud militairen, er hangt een relaxed sfeertje maar ze zijn enorm streng op de veiligheid (gelukkig). De schietbaan zelf is al een ervaring, een 10tal hokjes waar mensen jong, oud, dik en dun staan te schieten met alle wapens die je maar kan bedenken. Enorme knallen en er hangt een walm van kruid in de lucht. Na een korte uitleg (vinger van de trekker als je niet schiet en het wapen altijd ''down range'' gericht houden was ongeveer de uitleg was het tijd om je uit te leven. Met ongeveer 100 kogels in totaal per persoon was dat als je het niet rustig aan deed als snel gedaan maar het was echt een super ervaring! (Zie ook de foto's)

Na het schieten en vol van adrenaline en enthousiasme was er een mogelijkheid om een lift te krijgen met een leger hummer. Dat konden wij natuurlijk niet weigeren. Wij werden met een hummer afgezet voor de Bellagio. Een enorm hotel die er prachtig uitziet. Een enorme lobby, luxe afwerking en lekker over the top. Zoals heel Las Vegas trouwens.. lekker fout!

Eldar wist in dit hotel van 30 dollar nog 130 dollar te maken en aangezien in ons eigen hotel het beste steakhouse van Las Vegas was toch maar besloten om eens een keer lekker te gaan eten in dit (toch wel dure) restaurant. Maar het was de moeite waard! Goede service, heeeeerlijk vlees en een leuke sfeer.

Al met al weer een intensieve eerste dag in Vegas.

1. Ingrid:
    5 augustus 2014
    Haha Eldar gaat vast nog vaker gokken ;)!
  2. Marietje schreur:
    5 augustus 2014
    nog heel veel plezier met mekaar. groeten uit Erica