Dag 2: Las Vegas

5 augustus 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

De tweede dag in Las Vegas zijn wij weer vroeg opgestaan om het meeste van de dag te maken. Wij hadden een gratis ontbijt voor 4 personen gewonnen via een spelletje en het Circus Circus hotel waar wij verbleven heeft het meest uitgebreide ontbijt van heet Las Vegas. Nou dat hebben wij geweten. Bruine bonen, vlees, pizza's!, pannenkoeken. Als het het avondeten buffet was geweest hadden wij het ook geloofd. Niet gek dat zoveel mensen in Veges heel dik zijn als je alleen de keuze hebt uit zulk eten. Het gedeelte met fruit was ook niet heel druk!

Bas had in Nederland al een reservering gemaakt voor het racen op Las Vegas Speedway. Het bedrijf exotics racing heeft op dit circuit een enorm bedrijf uit de grond gestampt in 5 jaar tijd. Ze begonnen met 5 auto's en hebben nu 50 auto's. Lamborghini, Ferrari, Porsche, Nissan ect. Alles stond er. Bas had de keuze gemaakt voor een 550 pk sterke Nissan om 7 rondjes over het circuit te racen. Een toffe ervaring voor Bas om met bijna 200 km/h en piepende banden over het circuit te blazen. Ook moedigen ze je aan (als jij laat zien dat je kan rijden) om vooral niet rustig aan te doen.

Wat we van te voren al hadden geplant was nu aangebroken. Wij gingen de helikopter vlucht maken over de Grand Canyon. Deze vlucht was zeer indrukwekkend. Wij zijn onderweg over de Hoover Dam gevlogen, Lake Mead en natuurlijk de Grand Canyon. De omgeving waar we overheen vlogen was zo indrukwekkend dat het niet goed te omschrijven valt, waardoor wij jullie graag willen verwijzen naar de zeer mooie foto's.

Tijdens de vlucht zijn we in de Grand Canyon geland waar wij een picknick hadden met het prachtige uitzicht op de achtergrond. Hier hebben wij met heerlijke champagne geproost op de bijzondere ervaring.

Na lekker te hebben gegeten was het tijd om weer op te stijgen. Omdat wij een avondtour hadden, hadden wij tijdens terugvlucht prachtige uitzicht op de zonsondergang.

Het was een mooie afsluiting van bijzondere ervaring.

1. Ingrid:
    5 augustus 2014
    Mooie foto's van de Grand Canyon :)~!
  2. Jacques en Coby:
    5 augustus 2014
    Wat een ervaring, gaaf hoor.