Dag 1: Flagstaff

6 augustus 2014 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Voor dat we de reis van Las Vegas naar Flagstaff gingen maken, konden Misha en Eldar het niet laten om nog een keer te schieten. Dit keer had Misha gekozen voor een pistool en Eldar voor een shotgun. (zie ook de foto's:p) Ook mochten we van de begeleider met twee andere wapens op de foto, dat was erg gaaf.

Na het schieten zijn we naar Flagstaff gereden. Onderweg zijn we langs de beroemde route 66 gereden waar we heerlijk bij Westside Lilo's Cafe hebben zitten eten. Dit was een tentje die gerund werd door een Amerikaans/Duits stel. Oftewel heerlijke schnitzel gehad :). Na het eten zijn we nog een stuk op route 66 gebleven. We zijn hier nog wat bijzondere dingen tegen gekomen, zoals mooie oude auto's (zie weer leuke foto's). Tijdens de route zagen we weer het landschap veranderen, naar wat groener en ook de temperatuur veranderde van ongeveer 41 graden naar uiteindelijk 18 graden. Ook was het in Flagstaff erg regenachtig. Daar aangekomen bij het Hotel Roadway inn en suite, moesten we weer even wennen want we moesten weer met zijn vieren op een kamer vertoeven en het was niet zo groot als in Las Vegas. Met de drukke dag in de Grand Canyon voor de boeg besloten om de rest van de avond rustig aan te doen.